2016. november 26., szombat

Prológus - Complicated

Halihalloo,
köszöntelek titeket az új blogomon! Hihetetlen, hogy teljesen vakon már kilencen feliratkoztatok! Teljesen ledöbbentettetek, ami azt illeti nem gondoltam volna, hogy ha egyszer kétszer meghirdetem a másik két blogomon (Betrayal&Sugar) az új történetet, már ennyien összegyűlünk! Sőt, még nem is hirdettem meg sehol a blogot, de már volt egy Babies oldalt a feliratkozó dobozban, szóval egy szó, mint száz, nagyon- nagyon örülök neki és köszönöm szépen!:)♥ Remélem, hogy nem fogtok csalódni, és elnyeri a tetszéseteket a történet, valamint a prológus. Úgy gondoltam, hogy holnap hozom is az első részt, és rögtön a másodikat pedig jövőhét szombaton! Bár nem sok mindent árul még el a prológus és eléggé rövidke is, reménykedem néhány visszajelzésben. Használjátok nyugodtan a chatet, vagy hagyjatok kommentet és/vagy pipát. Szép hétvégét és jó olvasást kívánok!(: Xx♥



Újévkor, mint minden ember, én is kívántam és fogadtam is meg dolgokat. Például, hogy nem falok fel egyedül egy egész üveg Nutellát, bármennyire is csábítani tud az édesség. Vagy, hogy nem adok irigykedő személyek véleményére. Noha, ez az elhatározásom mindig meghiúsul, mikor olvasok egy utálkozó posztot vagy kommentet magamról a közösségi oldalakon. Azt is megfogadtam, hogy keményen fogok dolgozni az évben, hogy majd legyen mire büszkén visszatekintenem. Na meg persze azért is, hogy minél híresebbé váljak. Ez a Victoria’s Secret –nél nem nehéz, de természetesen nekem is rendesen oda kell tennem magam, hogy az emberek megkedveljenek és felfigyeljenek rám. Noha, ha bevallom magamnak, nekem ez mindig is könnyen ment. Amint bekerültem a VS Angyalkái közé, az összes figyelem rám, és a testemre irányult. Mindenütt ott voltam, rengeteg új embert ismertem meg, rengeteg új ajánlatot kaptam és az életem fenekestül felfordult. Sosem értettem, miért én szerepelek majdnem minden kampányban, reklámban, divatbemutatón. Mármint, a VS még csak be sem mutatott rendesen, mint az új Angyalukat, máris elém toltak öt szerződést, amit alá kellett írnom. És nem csak én voltam az egyedüli, aki annak idején bekerült a Victoria’s Secret –be.
Minden barátnőm azt mondja, hogy egy modellnek, akár csak egy színésznek, hírességnek, nem lehet rendes párkapcsolata. Rengeteget pózolunk a címlapoknak, plakátoknak és mindig eszembe juttatják, hogy a pasim biztosan nem örülne, ha idegenek, nap, mint nap látnának szexi fehérneműben. Valahol igazat kell adnom nekik, de az hülyeség, hogy nem lehetek szerelmes, csak azért mert modell vagyok. Unokanővéremen, egyben legeslegjobb barátnőmön kívül senki sem tudja, mennyire vágyom a szerelemre. Szeretném, ha lenne olyas valaki, akit szerethetek, aki viszont szeret, aki velem van, mellettem áll mindenben, meghallgat, s nap, mint nap boldogan, mosollyal az arcomon ébredek fel miatta.
Akármennyire is tűnhetek egy idiótának, igen, újévkor azt is kívántam, hogy rám találjon a szerelem. És mikor ez bekövetkezett, a világ legszerencsésebb emberének gondoltam magam, akinek mostantól csak a legszebb évei lesznek, mert megtalálta a társát, akit problémamentesen szerethet. Úgy éreztem, hogy ő az igazi. Úgy érzem, hogy ő az igazi. Túl mesébe illő lenne, ha örökké ilyen boldogan élhetnénk, nem de?

3 megjegyzés:

  1. Nekem már most elnyerte a tetszésemet, és sikerült felizgatnod vele! Izgatottan várom az első részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó ezt olvasni!♥ Köszönöm szépen kommented!:) X♥

      Törlés
  2. Aw, ennek nagyon örülök!:)♥ Köszönöm, hogy ennél a történetemnél is velem tartasz! X♥

    VálaszTörlés