2017. június 17., szombat

34 - Kilátás

Halihalloo,
ahhhhh a rész amire mind úgy vártunk már!! Vagy hát én legalábbis már alig vártam, hogy közzé tegyem. :3 Remélem tetszeni fog nektek, mindenképpen írjátok meg a véleményeiteket kommentben! ;) Oh és jövőhéttől egy héten két rész fog jönni, egy szerdán egy pedig megszokottan szombaton, remélem örültök neki.^^ Jó olvasást! Xx♥


NIALL HORAN


Palmer hangja és tettei őrültté tettek. Minden egyes kis nyögésével, sóhajával és mozdulataival azt érte el, hogy még jobban bolonduljak érte és elég nehezen bírtam tovább a farmeromban. Palmer még mindig hevesen csókolt, ujjai vagy a hajamat túrták, vagy a vállamon és a mellkasomon kalandoztak. Az én kezeim a csípőjén pihentek, ujjaimmal kicsit fentebb toltam a kötött pulóverét, így tenyereimet barna bőrére tudtam csúsztatni. Elképesztő boldogsággal töltött el belül, hogy élvezte az egészet, még ha nem is csináltunk sok mindent. A pulóverét fokozatosan toltam fentebb rajta, míg végül el nem vált tőlem és levegő után kapkodva pillantott a szemeimbe.
- Levehetem? – kérdeztem halkan, ő pedig rögtön bólintott, így kicsit felemelkedtem róla és lehúztam a felsőjét. Az anyag landolt valahol a földön, vagy az is lehet, hogy az ágy végében, nem igazán figyeltem oda, hogy hova dobom. Palmer szexibb volt, mint valaha is. A mellkasa gyorsan emelkedett és süllyedt, barna haja elterült a matracon. Mellei tökéletesen kirajzolódtak a sötétkék csipke melltartó alatt és alig vártam, hogy lehámozhassam azt is róla. Visszaereszkedtem rá, szájával az enyém után kapott és forró csókba hívott. Egyik kezemet a hasára simítottam, aztán felcsúsztattam melltartójáig, majd egy ujjammal végig simítottam az anyagon. Az alsó ajkamba harapott, én pedig elváltam tőle és a nyakát kezdtem újra csókokkal behinteni. Gyorsan haladtam a mellkasa felé, mindkét kezét a fejemre helyeztem, amint végig csókoltam a mellei közt a kapocsig, ami összetartotta a melltartót. Felpillantottam rá, ő pedig egyből bólintott, mire az ajkaimat visszanyomtam a bőrére, közben pedig az állam alatt kikapcsoltam a melltartót. Az anyag széthullott, az én kezeim pedig felcsúsztak a karján a vállára, hogy lehúzzam róla a pántokat. Amint kiszabadította belőle a kezét, megemelte a hátát, hogy kitudjam húzni a melltartót alól, közben a mellkasa még jobban a szám ellen nyomódott. Amint eldobtam a melltartót, kezeimet óvatosan a melleire csúsztattam, mire szinte rögtön felnyögött és az alsó ajkába harapott. Domborulatai tökéletesen beleillettek a tenyerembe, alig bírtam már magamon uralkodni. Felpillantottam rá, miközben a számmal a bal melle felé közelítettem. Újabb sóhaj csúszott ki a száján, amint mellbimbóját a számba vettem. Megszorította a hajamat, amint szopni kezdtem, szemeim lecsukódtak és alsó felemet az ágynak szorítottam, közben pedig elnyomtam egy morgást. Felpillantottam Palmerre, aki lehunyta a szemeit és hátrahajtotta a fejét, miközben egy újabb nyögés szökött ki a száján. Ahogy végeztem az egyik mellével, áttértem a másikra, közben pedig végig őt néztem, mert egyszerűen gyönyörű volt. Egy cuppanással engedtem el a jobb mellét, ő pedig rögtön felhúzta a fejemet magához. Sürgetően megcsókolt, miközben kezei lefelé kezdtek kalandozni a hasamon. Kirázott a hideg, mikor egyik ujjával végig simított a hasamon, egészen a nadrágom korcáig és türelmetlenül vártam, mikor gombolja ki végre a farmeromat. Ezért kezeimmel én is az övéhez nyúltam, mire elmosolyodott és szintén kikapcsolta a gombot. Egy időben kezdtem lehúzni a combjain a nadrágját, míg ő lentebb tolta rólam, de hát nem ért vele sokáig, mert a kezei túl rövidek voltak ahhoz és nekem is kicsit megkellett volna emelkednem. Megemelte a csípőjét, és gyorsan lehúztam a fenekéről is a nadrágot, majd felhúzta a lábait, én pedig a térdemre emelkedtem. Szemeimmel végig a testét pásztáztam, míg lehúztam a lábairól a nadrágot és a zoknit is, aztán lecsúsztam az ágyról és letoltam a saját farmeremet is. Máris megkönnyebbültem, amint eltűnt rólam a szűkös anyag, noha az alsóm is eléggé szorított. Láttam, hogy csintalanul elvigyorodott, mire én is és visszamásztam rá az ágyra. Dudorom pontosan odasimult, ahova annyira akartam, és ettől mindkettőnk lélegzete elállt egy pillanatra. Nem hagytam, hogy megszakítsa a csókcsatánkat, csak azért mert az ujjaimmal ingerlően köröztem a bugyija felett a hasán. Megemelte a csípőjét, mire egy morgás csúszott ki a számon, aztán elvigyorodtam, mire elvált tőlem.
- Jól van, jól van, megértettem – suttogtam vigyorogva, míg ujjaim a bal combjára csúsztak, emiatt ő pedig újra megemelte a csípőjét és hozzám dörgölőzött.
- Nem, nem hiszem – lihegte, aztán újra megcsókolt, én pedig a kezemet óvatosan a középső pontjára csúsztattam. Szent szar. Palmer nem csak hogy nedves volt, de teljesen átázott a bugyija, amitől vérszemet kaphattam. Az alsó ajkamba harapott, mikor az ujjaimat erősebben neki nyomtam. Éreztem amint máris lüktetett nekem, és emiatt úgy éreztem, hogy most már tényleg szétrobbanok az alsómban. Ujjaim újra felcsusszantak a bugyija mentén, aztán benyúltam alá, míg a másik kezemmel megfogtam a csípőjén a vékony anyagot és elkezdtem lehúzni róla. Nem bírtam neki visszacsókolni, annyira lefoglalt, így hallottam milyen gyorsan kapkodta a levegőt. Gyorsan lehúztam a lábain a bugyit, aztán azt is a többi ruha mellé hajítottam, míg a kezem máris visszatértek lüktető nőiességéhez. Felnyögött, amint hozzáértem, én pedig az alsó ajkamba haraptam amint simogatni kezdtem őt.
- Oh, te jó ég Palmer – fújtam ki hangosan a levegőt, míg a számat egy pár pillanat erejéig az övére nyomtam. Az alsó ajkamba harapott, aztán meg is húzta azt, mire egy morgás csúszott ki a számon. – Kikészítesz – suttogtam.
- T-te is engem – sóhajtotta, aztán egy nyöszörgés csúszott ki a számon. – Niall – nyöszörgött fel, miközben megszorította a kezével a tarkómat.
- Mondd baby – suttogtam, miközben a számat végig húztam az álla vonalán. – Beszélj velem Palmer – leheletem a fülébe.
- N- nem tudok – nyögött fel. – Niall – nyöszörgött újra, én pedig óvatosan feltoltam egy ujjamat, közben pedig az arcát figyeltem, ami eltorzult az élvezettől. Elmosolyodtam és tovább csókolgattam gyönyörű vonalait.
- Még tartsd baby – suttogtam. – Nem élvezhetsz el, hallod?
Száját az enyémre nyomta én pedig lassan mozgattam az ujjamat, hogy megszokja. Társítottam még egy ujjamat, ő pedig egyre jobban sodródott az orgazmus felé. Próbáltam minél jobban az őrületbe kergetni szegény lányt, mikor már majdnem a csúcson volt, gyorsan kihúztam az ujjaimat, mire rögtön kinyitotta a szemeit és rám nézett.
- Ezt most nem csináltad tényleg – suttogta, mire elnevettem magamat és a számat az övére nyomtam. – Niall, ne szórakozz már velem – csapott a mellkasomra, míg én újra teljesen ráfeküdtem és csak csókoltam. – Nem fogsz ezzel meghatni – motyogta a számba, majd meglepetten felnyögtem, mikor a tenyere rásimult az alsóm anyagával együtt a merevedésemre.
- Palmer – csúszott ki a számon a neve a sóhajommal együtt, míg ő csak gonoszan elmosolyodott és nyomott egy ártatlan puszit a számra.
- Igen? – suttogta, míg a keze becsúszott a fekete anyag alá. Hangosan kifújtam a levegőt, amint a kezét körém fonta és megszorította a férfiasságom. Felszisszentem, mikor a kezét fel és le kezdte mozgatni, míg előttem egyre csak az lebegett, hogy vajon meddig bírom még amíg fel nem nyársalom őt. Végül cselekedtem és letoltam magamról az alsót, aztán lerugdostam a lábammal az ágyról, amit Palmer vigyorogva figyelt. Felnéztem rá, aztán számat a szája sarkába nyomtam, míg a kezeim újra rátaláltak a melleire.
- Gyönyörű vagy – suttogtam és tovább csókolgattam az arcát. – De én sem bírom sokáig, ha így folytatod – préseltem ki magamból egy sóhajjal, hiszen tovább kényeztetett az apró kezeivel. Miért ilyen erotikus és szexi, ahogy kiveri nekem? Miért tetszenek annyira a kis kezei? És hova lett az én ártatlan Palmerom? – K- kell egy óvszer – lihegtem.
- Hát akkor vegyél elő – válaszolta, de közben egy percre sem engedett el.
- Nem vagyok biztos benne, hogy van a pénztárcámban – motyogtam, mire rögtön megállt és nagy kék szemeivel felnézett rám.
- Ugye csak szórakozol velem? – kérdezte, én pedig megráztam a fejem, aztán felemelkedtem róla. Megfordultam és lehajoltam a gatyámért, és kiszedtem belőle a pénztárcámat. Semmit se láttam, így egy ideig kotorásztam, mire megtapintottam a kis csomagot a bankjegyek mögött. Ez az.
- Pánikra semmi ok – mondtam vigyorogva, míg megfordultam, de a vigyor rögtön lehervadt az arcomról, amint megpillantottam Palmert. Az arca komoly volt, a haja még mindig kócosan terült el a matracon, lábait felhúzta, egyik keze a feje mellett feküdt, míg a másik a teste mellett.
- Mi az? – suttogta, miközben az ajkába harapott. Az éjszaka fényei megvilágították az arcát és a melleit, valamint tökéletesen hosszú lábait. Nem akartam elhinni, hogy lehet valaki ennyire gyönyörű és vonzó. Mindennél jobban leakartam őt fotózni, de nem hiszem, hogy preferálta volna. Persze nem egy meztelen kép volt fent rajta az interneten, és a meztelent pedig úgy értem, hogy nem volt rajta semmi, mégis minden idoma takarva volt a kezei és lábai által. De egy kicsit talán megijedt volna, ha én fotóztam volna le őt. – Nem jössz? – kérdezte újra suttogva ezzel kirántva a gondolataim között. Visszamásztam mellé, ő pedig szemét végig az arcomon tartotta. Hüvelykujjammal végigsimítottam duzzadt alsóajkán, aztán elmosolyodtam és lehajoltam hozzá.
- Elképesztően szexi vagy Palmer – suttogtam az ajkaiba, mielőtt megcsókoltam volna. Elmosolyodott, aztán a kezét a derekamra csúsztatta és lehúzott magához. Összerándultam, amint a csupasz bőröm az övéhez ért, de rohadt jó érzés volt rajta feküdni minden ruhadarab nélkül. Tenyereivel végig simított a fenekemen, aztán elkezdte visszafelé vezetni őket a hátamon, fel a vállaimra. Eközben én próbáltam kibontani az óvszert és miután megvoltam vele, felemelkedtem Palmerről, hogy feltudjam rakni. Ideges voltam, izgatott és elképesztően kanos. Nem tudom megmondani mikor volt az utolsó alkalom, hogy nővel voltam és persze már nem is akartam. Ami azt illeti, nem is érdekelt és nem akartam semmilyen más lányra gondolni, Palmeren kívül. Ő volt most már a mindenem, a szerelmem, a barátnőm, az életem. Mindennél jobban szerettem őt és egy megkönnyebbült érzés fogott el, akárhányszor csak arra gondoltam, hogy szeretem őt. Megkönnyebbültem, mikor erre először rájöttem és megkönnyebbültem, mikor egy alig egy órája ezt el is mondtam neki. A boldogság pedig egyre csak növekedett a mellkasomban, mert ő is így érzett irántam.
- Niall? – Palmer félénk hangja rántott ki a gondolataim közül, mire egy puszit nyomtam a homlokára, aztán neki döntöttem az enyémet és úgy néztem le rá.
- Nem kell félned baby.
- N-nem is félek tőled. Ne mondd ezt még egyszer. Szeretlek. Kérlek, magadévá tennél végre? – suttogta, nekem pedig a torkomon akadtak a szavak, amiket mondani akartam neki. Annyira ártatlan, mégis szexi volt egyszerre, hogy ezt már én is alig akartam elhinni. Megcsókoltam közben a kezeimmel széjjelebb toltam a combját, aztán elváltam tőle, és a homlokomat az övének döntöttem, míg megfogtam a büszkeségemet.
- Mehet baby? – suttogtam, ő pedig bólintott és felnyújtózkodott a számhoz. Próbáltam a leg fájdalom mentesebben csinálni, persze tudtam, hogy ez nem jöhet össze. Éreztem, amint Palmer összerázkódott alattam és grimaszba húzódott az arca, ami miatt egy kis darabka letört a szívemből, de nem tehettem ellene semmit. – Ne haragudj. Ne haragudj Palmer – suttogtam, miközben az arcát csókolgattam, aztán felemeltem a fejem és ránéztem. Hüvelykujjammal gyorsan letöröltem azt az egy könnycseppet a szeme sarkából, míg ő elmosolyodott és megcsókolt. – Sajnálom.
- Shh – csókolt meg újra, én pedig újra megmozdítottam a csípőmet, miközben átöleltem Palmer testét a kezeimmel. Egyáltalán nem tudtam addig az élvezetre koncentrálni, míg ő sem tudott. Kezével átölelte a hátamat és a nyakamat csókolgatta, míg én lehunytam a szemeimet és vártam egy kicsit. – Niall – suttogta, mire lassan újra megmozdultam, és figyeltem, miként mélyeszti a fogait az alsó ajkába. Elképesztően szexin csinálta már csak ezt is. Lassan mozogtam, de nem hagytam abba, hogy megszokja, és hamar elmúljon a fájdalma. Kezével még mindig a hátamat ölelte át és amint kicsúszott az első nyöszörgés a száján elmosolyodtam.
- Jól vagy? – motyogtam a bőrébe.
- Mmm, jobban nem is lehetnék – sóhajtott fel, aztán megcsókolt, és végre én is elengedtem magam. Te jó ég. Nem tudom körülírni azt az érzést, hogy milyen volt végre benne lenni és mozogni. Annyira szorítottak a falai, hogy azt hittem bármelyik pillanatban elélvezhetek. Palmer hangosan felnyögött, ami miatt nekem is kicsúszott egy nyögés a számon. Felemelte a lábait, sarkaival érintette a fenekemet, majd a derekamra kulcsolta őket, így még mélyebben hatolhattam belé.
- Bassza meg – csúszott ki a számon, míg Palmer alsó ajkát beszívtam az enyéim közé.
- Niall – nyöszörgött fel és még erősebben szorította a lábait az oldalamnak. – Oh, istenem – nyögött fel.
- Szeretlek – nyögtem a szájába, miközben egyre erősebbeket löktem és láthatólag ez nem csak nekem jött be.
- Én is szeretlek – nyögte ki, utána egyből pedig kiáltott egyet és újabb nyöszörgés csúszott ki a száján. – Niall – nyújtotta el a nevemet, én pedig az alsó ajkamba haraptam és próbáltam mostantól csak azt az egyetlen édes pontját érinteni. – Istenem, n-nem bírom – nyögte a fülembe, aztán belőlem is feltört egy nyögés. Mindketten a szakadék szélén táncoltunk és nem kellett sok, hogy elélvezzünk. Összeszorítottam a fogaimat, miközben próbáltam még mélyebben elmerülni Palmerben, de az már lehetetlen volt. Kéjes nyögései és a lihegésünk töltötte be a szobát, az élvezet miatt valószínűleg a szemeim többször is hátrafordultak a koponyámban. Csodákat művelt velem a hangja, az pedig még jobban beindított, mikor a nevemet nyögte. Azt akartam, hogy mindenki tudja, hogy mégis ki képes ennek a gyönyörű lánynak ekkora élvezeteket nyújtani. Palmer is rájött már, hogy nagyon is beindít azzal, ha a nevemet nyögi, így ezt tette újra meg újra a fülembe. Egyszerre élveztünk el, a testem megrázkódott a gyönyörtől, míg Palmer a kezeivel és a lábaival is szorított magához. Éreztem mennyire lüktet és ez csak gyönyörűbbé varázsolta az orgazmusom utolsó pillanatait. Palmerre hanyatlottam, fejem a nyakában pihent meg, míg egész testemmel ránehezedtem, de nem hiszem, hogy bánta volna. A fülemben dobogó vértől nem hallottam semmi mást, Palmer ujjai, amik a vállamon köröztek egy libabőrt váltottak ki belőlem. Sóhajtottam egyet, míg elmosolyodtam, aztán magamra kellett parancsolnom, hogy mozduljak már meg végre és engedjem levegőhöz jutni szegény lányt alattam. Mindkettőnk arca egy grimaszba torzult amint kihúzódtam belőle. Sebesen felálltam, aztán a zsebemből előkapva egy zsebkendőbe csomagoltam a használt óvszert és a földön hagytam a gatyám mellett. Majd reggel kidobom. Visszanéztem Palmerre, aki csak összehúzta magát és a kezeit a feje alá rakta, szemei csukva voltak. A szemeimet meresztgetve kimentem a hálóból, aztán egy kis időbe tellett, mire a fürdőszobába értem, de megvolt a hatalmas takaró, amit vettünk. A csomagolását tapogatózva mentem vissza, végül megtaláltam rajta a cipzárt, így elhúztam és kivettem a táskából a paplant. Palmerre terítettem, aztán bemásztam mögé, lábaimat az övéi közé dugtam, míg a karomat a hasa köré fontam és közelebb húztam magamhoz. A feje a mellkasomra csúszott, én pedig az enyémet a kezemre támasztottam és kinéztem az ablakon. A hó hatalmas pelyhekben hullott, de hiába volt gyönyörű kilátás a fényekkel együtt, a szemeim lecsukódtak a fáradtságtól. Felemeltem a fejem, aztán lenéztem Palmerre, aki kisimult arccal szuszogott máris. Elmosolyodtam, aztán nyomtam egy puszit a fejére és visszaraktam a fejemet, az álom pedig szinte rögtön elnyomott.

*
Reggel a fényre ébredtem meg, ami elárasztotta az egész szobát a padlótól plafonig érő ablakoknak hála. Ugyanúgy feküdtünk, ahogy elaludtunk, Palmer még mindig egyenletesen szuszogott a karjaim között. Nyomtam egy puszit a fejére, aztán visszahunytam a szemeimet, de természetesen visszaaludni már nem tudtam. Egyrészt mert elképesztően világos volt, másrészt pedig nem is igazán akartam. Nem győztem a kilátással betelni és ezért azt sem vettem észre, hogy Palmer megébredt, csak mikor megmozdult a karjaim között. A hasára feküdt és laposakat pislogva nézett fel rám. Elmosolyodtam és végig simítottam az arcán, mire ő is elmosolyodott, aztán a fejét lerakta a matracra mellém és a takarót fentebb húzta magán. Ekkor kaptam én is észbe, így kicsit ijedten pillantottam le magamra, majd rántottabb magamon fentebb a paplant. Hallottam, amint Palmer felkuncogott mellettem, mire egy széles vigyor terült el az arcomon és felé fordultam, így félig rajta feküdtem. Kezemmel átöleltem a derekát és az oldalát kezdtem simogatni, mire megugrott és összehúzta magát.
- Niall, hagyd abba, ott csiklandós vagyok fel – szólalt meg reggeli kicsit mélyebb hangján, miközben egy kuncogás csúszott ki a száján, én pedig vigyorogva abba is hagytam a simogatását.
- Jó reggelt – suttogtam, aztán a fejemet közelebb raktam az övéhez.
- Neked is – suttogta vissza mosolyogva.
- Hogy érzed magad? – kérdeztem halkan.
- Jól – válaszolt lustán mosolyogva, míg a szemei csukva voltak. – Kicsit fáradtan. És zsibbadtan – vigyorogva figyeltem amint az arca felvett egy piros árnyalatot, aztán közelebb húzódtam hozzá és odanyomtam az ajkaimat.
- De jól vagy, nem? – mormogtam.
- Igen, ne aggódj már – mozdult meg, aztán felém fordult, kihúzta a karjait a takaró alól és átölelt. Kuncogva nyomta a száját az enyémre, aztán megcsókolt, én pedig még közelebb húztam magamhoz. – Köszönöm – motyogta a számba. – A tegnap éjszakát. Sosem fogom elfelejteni – suttogta mosolyogva.
- Ne aggódj, én sem – fejét a mellkasomhoz dugta én pedig egy puszit adtam a fejére.
- Éhes vagyok – sóhajtott fel egy kis idő után. – Mennyi lehet az idő? Lehet, mindjárt beállítanak a bútorokkal – emelte fel a fejét.
- Elmenjek reggelit venni? – mormogtam a hajába, aztán mélyet szippantottam az isteni illatából.
- Igen, addig én elkezdek pakolni. Valakitől kérdezd meg mennyi az idő – kuncogott fel, aztán egy csókot nyomott a számra és felült, miközben a takarót magához szorította. Elégedetten vigyorogva figyeltem, amint felállt és lehúzta rólam a takarót, csak hogy ő a testét takarja. Nem zavart, hogy meztelen vagyok, sőt vártam már, hogy mikor pillant rám. Mikor ez megtörtént, rögtön elkapta a szemeit, míg az arca paradicsom piros színű lett.
- Miért takargatod magad baby? Tegnap láttam már mindent – vigyorodtam el, míg ő csak a takarót szorongatva lehajolt a ruháiért.
- Inkább öltözz te is – dobta rám a pólómat és az alsómat, majd elindult kifelé én pedig felnevettem és figyeltem a barna hátát és göndör haját, ami kilátszódott a takaró alól. 

2 megjegyzés:

  1. Oh.... Wow.... Ezek után nehéz volt megszólalnom.... És még mindig nem tudom mit mondjak! Ez valami... fantasztikus volt...... ❤❤❤❤❤❤❤ Teljesen kiütöttél ezzel a résszel!

    És várom már a szerdát!❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, haha látom tényleg nem találtad a szavakat.:D Örülök, hogy sikerült "kiütnöm" téged a résszel. ;) Ahogy ígértem, szerdán érkezem a következő résszel! ^^ Xx♥

      Törlés