2017. február 25., szombat

16 - Édes álom

Halihalloo,
oh egy újabb cute rész, néhány képpel megspékelve, remélem tetszeni fog nektek. Eléggé sok belátást nyerhettek a következő részek tartalmába, hiszen a részben fel lesznek sorolva Palmer teendői, úgy hogy talán egy-két következtetést letudtok majd vonni.:3 Majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok. ;) Jó olvasást! xx♥



PALMER TONKIN


A tizenegy órás repülőút után megkönnyebbülés volt végre landolni Los Angelesben. Niallel nevetve húztunk le magunkról minden felesleges réteget, mert természetesen meleg volt a fagyos Londonhoz képest. Brian nyakába vetettem magam amint rátaláltunk, majd csacsogva indultunk meg a csomagjainkért és szerencsére hamar kocsiban ülhettünk. A nap már lemenőben volt, a gyomrunk korgott Niallel és alig vártam, hogy lássam a kiskutyámat. Brian kirakott minket otthon, aztán ő is ment haza, és éppen hogy bedobtuk a csomagjainkat a lakásba, mentünk is a garázshoz. Niallel beültünk a fehér Mercimbe, és miközben kitolattam a garázsból, az autó teteje is lehúzódott. Régen vezettem már a kocsimat, ezért örültem, hogy végre a volán mögött ülhettem újra.
- Szóval a te kocsidnak nincs neve? – kérdezte mosolyogva Niall, én pedig válaszul ingattam a fejemet.
- Nincs bizony. Mondtam, hogy ez egy pasi szokás.
- Pft – ciccegett Niall, én pedig felkuncogtam, miközben kihajtottam a körforgalomból.
- Ah, olyan jó érzés ez a meleg – sóhajtottam fel.
- Pont mondani akartam. Szeretem a telet és a hóval sincs bajom, de azért ez a harminc fok mennyivel jobb.
- Mhm, én is szeretem a telet. Tudsz síelni? Vagy snowboardozni?
- Nem – nevetett fel. – Csak szánkózni. Azt viszont profin.
- Gondolom – kuncogtam el magam.
- Na és te? Szánkózásban tuti nem nyomsz le.
- Álmodozz csak Horan. Én minden télen szánkózok.
- Hát persze – nevetett fel. – Komolyan, látlak magam előtt, amint pufi kabátban húzod fel a dombon magad után a szánkót.
- Haha – mondtam tetetett durcássággal, amivel azt próbáltam leplezni, hogy igazából nagyon is igaza van. Persze Holly az, akiért felküzdöm magam egy nap százszor a dombra, de megéri.
- És te tudsz síelni? Vagy snowboardozni?
- Síelni nem igazán. Egyszer próbáltam ki a nővéremmel és anyuval, mivel ők tudnak, de nem igazán jött be.
- Várj, kitalálom. Hanyatt estél?
- Ez gonosz volt – nevettem fel lebiggyesztett ajkakkal.
- Bocsánat – hajolt hozzám kuncogva, és puszit nyomott az arcomra.
- De snowboardozni tudok. Apuval és a másik nővéremmel tanultam meg. Elég sokat jártunk „telelni” mikor kicsi voltam.
- És ez abba maradt, nem igaz?
- Igen, sajnos. Felnőttünk és szinte már lehetetlen úgy összeegyeztetni, hogy ünnepek után eltudjunk menni valahova síelni.
- Hát, ha idén se sikerülne úgy összeegyeztetnetek, én szívesen elmennék veled valahova a hegyekbe. Franciaországba talán? – kérdezte, én pedig mosolyogva ránéztem.
- Jól hangzik. Lekörözlek majd szánkózásban.
- Azt várhatod Tonkin – vágott vissza kacagva, nekem meg letörölhetetlen volt a vigyor az arcomról.

Egész út alatt beszélgettünk, elmesélte, hogy ők hol kirándultak a családjával mikor gyerek volt és elmesélte azt is, hogy Harryékkel voltak egyszer- kétszer sátrazni, még miután megismerkedtek évekkel ezelőtt. Észre sem vettem, hogy megérkeztünk Kimberlyhez, akinek az otthonához jöttünk most kivételesen, mert ma otthonról dolgozott, fogalmam sincs miért. Miután leparkoltam a ház előtt, csengettem és az előtt, hogy láttam Ladyt, már hallottam őt ugatni és futni felénk a házból. Kimberlyvel egyszerre bukkantak fel az ajtóban, persze Lady sokkal hamarabb ért oda hozzánk a kapuhoz, mint menedzserem. Ugatott, vonyított és ugrándozott én pedig tovább cukkoltam azzal, hogy beszéltem hozzá, így még jobban megőrült. Imádtam, hogy akármikor hazaértem valahonnan hozzá, így örült nekem. Nem számított, hogy egy pár órát töltöttünk külön vagy heteket.
- Hát, szia, kiskutyám – hajoltam le rögtön hozzá, amint Kimberly kinyitotta a kaput, Lady pedig belém csapódott, így muszáj volt leraknom a térdemet a kőre. Szorosan magamhoz öleltem, persze nem tudtam sokáig tartani, mert ugrált és megvolt őrülve. Körülugrálta Niallt is, aki szintén megvakargatta a fejét és a nyakát, aztán Lady visszajött hozzám, én pedig puszikkal halmoztam el az okos fejét. Végül aztán felálltam és átöleltem mosolyogva Kimberlyt, aki bentebb invitált minket. Lady ugatva és ugrálva követett minket, a házba érve aztán megnyugodott, habár még mindig buzgón járt körbe mindannyiónkat. Niallt bemutattam Kimmynek, utána helyet foglaltunk a kanapén, Kimmy pedig hozott nekünk egy- egy pohár hideg limonádét. – Jó kutya volt Lady? – kérdeztem, miközben az említett állat fejét vakargattam.
- Persze, mint mindig – mosolygott Kimberly. – Na, lássunk is neki, mert sok egyeztetni valónk van.
- Oké – bólintottam, míg ő az ölébe vette a nagy iPadjét.
- Holnap, vagyis negyedikén Michael Kors’ Holiday 2016 fotoshooting. Kilencre kell bemenned a stúdióba és onnan pedig majd eligazítanak. Mindent küldök így egy az egyben majd neked.
- Rendben – bólintottam.
- Ez a fotózás áthúzódhat szombatra is – folytatta. – Jövőhétfőn és kedden Victoria Secret téli kollekció fotózás, csütörtökön Thakoon Winter 2016 klip forgatás, majd ilyen kérdéseket is kell megválaszolnod videóban, ezeket majd mind elmondják ott, de a lényeg majd a klip lesz. Ja, közben majd menned kell az edzőterembe Stefanhoz, csinálnak ott is pár felvételt rólad edzés közben.
- Miért? – kérdeztem, miközben a homlokom ráncba szaladt és Lady puha bundájában turkáltam.
- Mert bele lesz vágva a VS promo videóba a hónap végei divatbemutatóhoz.
- Oh, akkor a többiekkel együtt lesz majd felvéve, nem?
- Nem, ez csak a te videód lesz.
- Mi? Vagyis… akkor…
- Te nyitod Párizsban idén a „Dark Angel” bemutatót a Victoria Secret Fashion Shown – válaszolta széles vigyorral.
- Úristen, komolyan? Ah, megint elintézted? – csúszott ki egy sikkantás a számon, miközben átöleltem Kimmyt. – Úristen, nem hiszem el! Tavaly is én nyitottam az USA bemutatót, idén pedig a…
- „Dark Angel” –t. És én nekem nem kellett intéznem semmit, illetve persze megszerettelek volna rá pályázni, de már jött az email, hogy téged szeretnének idén a „Dark Angel” részlegre.
- Te jó ég, Niall, én nyitom a részleget! – fordultam felé. – Vagyis én vonulok majd fel az első fehérneműben ezen a részlegen.
- Gratulálok – mosolygott aranyosan én pedig egy gyors puszit nyomtam az arcára, utána viszont Kimberly tovább is sorolta az e hónapi teendőimet.
- Mivel Bruno Mars lesz idén az egyik fő eladó a shown, tizennegyedikén hétfőn Mexikóban lesz Romeeval egy klipforgatás az új számára „24K Magic”. Nem rendes klipforgatás lesz, csak titeket vesznek, majd fel amint táncoltok meg énekeltek a számra. Majd ott megtudsz úgyis többet, hogy mit akarnak tőletek.
- Oksi – vigyorogtam.
- Azon a héten szabad vagy, ahogy az utána valóin is, ugye hálaadás miatt, gondolom, repülsz New Yorkba.
- Így van – bólintottam.
- Azon a héten vasárnap indultok New Yorkból Párizsba a showra.
- Ah, úristen, úgy várom! Felkell hívnom Sarát!
- Elhiszem – nevetett fel Kimmy. – Jövő héten bemegyek majd én is stúdióba, akkor még találkozunk utána meg majd csak Párizsban.
- Oké – bólogattam. – Jövőhéten gyere majd még be mindenképpen! Te is repülsz a családodhoz hálaadásra, nem? Nekem nehogy akkor is dolgozz!
- Dehogy dolgozok, persze, megyek hozzájuk – nevetett fel.
- Akkor jó – mosolyodtam el. – Na, akkor megyünk, nem tartunk fel. Különben is kilyukad a gyomrom és hallom, ahogy Niallé is korog – vigyorogtam a srácra, aki csak felnevetett és bólintással jelezte, hogy így van.
- Rendben. Üzenj, vagy hívj, ha kérdésed van.
- Úgy lesz. Köszi, mindent Kimberly. Szép estét – nyomtam egy- egy puszit az arcára, aztán Lady kevés cuccával a kezemben kiindultunk a kerten keresztül.
- Nektek is. Sziasztok – integetett, mi pedig beültünk a kocsiba.
- Ah, most visszakell engedni a tetőt Lady miatt. Nem ülhet hátul egyedül, ha le van húzva a tető.
- Hátraülök vele – vigyorgott Niall.
- Nem kell, felengedem a tetőt aztán úgy jó lesz.
- De olyan jó idő van, ne engedd vissza a tetőt.
- Hát rendben – beültem a volán mögé, míg Niall leengedte mellettem az ülést, így Lady betudott mászni hátra és utána pedig ő is. Visszatoltam az ülést, utána pedig indítottam a kocsit. – Ah, úgy örülök a fashion shownak! Mindig olyan jó, mert egy csomó lánnyal nem találkozok év közben, de ugye a VS fashion show mindig összehozza az egész céget, az összes modellt.
- Értem. Olyan büszke vagyok rád, hogy te nyitod a „Dark Angel” részleget. Totálisan megérdemled.
- Aw, köszi – kuncogtam fel. – Majd megmutathatom a tavalyi nyitó bemutatómat. Az is elképesztő volt!
- Rendben – bólintott. – Akkor ez most azt jelenti, hogy újra kezdődik a nyuszi diétád?
- Igen – nevettem fel. – Vagyis csak azon napokon, mikor edzőterembe megyek. Még fel kell hívnom Stefant, hogy mikor menjek elsőnek. Ne aggódj, most tele tömöm magam sült krumplival. Megkívántam a hamburgert. Mit szólsz?
- Nekem tökéletes.
- Lemegyünk a tengerpartra és ott?
- Oké, Ladynek itt a póráza jön velünk, nem?
- Persze – bólintottam és a középső visszapillantó tükrön hátra néztem rájuk. Niall nem figyelt rám, kezeivel Ladyt ölelte át, aki emelgette a fejét és minduntalan megakarta nyalni Niall arcát.

Mire találtam parkoló helyet és elindultunk a tengerpart felé egészen besötétedett, noha az ég alja még mindig narancssárga volt. Lady pórázát a táskám köré akasztottam és hagytam, hogy hagy szaladgáljon szabadon, míg mi Niallel kézen fogva sétáltunk egy ideig a járdán, utána viszont letértünk a homokra. A tengerparti árusok és kajáldák felé vettük az irányt, hiszen mindkettőnk gyomra arra húzott minket. A fenséges illatok
között nem sokáig bírtuk, így találomra leültünk egy étterem szabad asztalához. Ladyt a lábfejemre fektettem az asztal alatt, és szerencsére le is nyugodott és elhenyélt ott. Ahogy elterveztem egy hamburger menüt rendeltem sült krumplival, ketchuppal és diétás kólával, míg Niall ugyanazt, amit én csak duplahúsos burgert, hagymakarikákkal a sült krumpli mellé és sörrel. Fogalmam sincs, hogyan tud sört hamburgerre inni, de nem is akarom tudni, hiába ajánlotta fel, hogy próbáljam ki. A nem túl nagy gyors étteremben kértem egy tál vizet Ladynek, amit aztán lehelyeztem elé, ő pedig rögtön lefetyelni kezdte azt.

Mire megkaptuk a rendelt ételeinket mindkettőnk szeme kopogott az éhségtől, éppen ezért nem értettem, hogy Niall miért kezdett fotózgatni.
- Na, ez egy jó kép lett, rakd majd ki instára, hogy nem csak nyuszi kaját eszel – mutatta felém a telefonját, én pedig felnevettem.
- Komolyan ezért fotózgattál?
- Igen – bólintott, aztán lerakta a telefonját az asztalra. – Jó étvágyat!
- Neked is – mondtam aztán belemártottam a sült krumplimat a ketchupba. Végre ő is enni kezdett, és elég hamar elpusztítottunk mindent magunk elől. Tele hassal tanyáztunk tovább az asztalnál, miközben beszélgettünk és újra megörökítettem, hogy a nap miként bukik le, hogy aztán a világ másik felén felkeljen. Nem egy selfiet is készítettünk, és mivel Niall engem fotózgatott, ezért én is őt. Végül Lady vett rá minket, hogy emeljük meg a hátsó felünket, mert már nem bírt egy helyben feküdni. Ladyre ráraktam a pórázt amíg az árusok és éttermek között mentünk végig a sétányon, aztán mikor újra letértünk a homokra elengedtem, hogy hagy futkározzon.
- Megnézem milyen a víz – mondtam Niallnek, miközben már el is indultam az óceán felé. Követett, aztán leguggoltam és a kezemet a belenyomtam. Sokkal hidegebb volt, amin nem csodálkoztam, hiszen mégis csak november van. Persze Lady rögtön odafutott hozzám, de amint a tappancsával a vízhez ért meg is fordult. Elnevettem magam, aztán felálltam és kiskutyám felé fordultam miközben a térdemre csapva magamhoz szólítgattam. – Mi az, csak nem hideg volt a tappancsodnak? – vakartam meg a fülét, aztán puszit nyomtam a fejére, ő pedig visszafutott Niall mellé.
- Nagyon hideg a víz? – kérdezte Niall mosolyogva, miközben Ladyt simogatta, én pedig bólintottam miközben megindultam vissza feléjük. Tovább sétáltunk a következő sétányig ahova szintén felmentünk, így Ladyre újra rákerült a póráz.
- Oh, istenem, nekem kell egy ilyen fagyis-nutellás-gofri. Megfogod, Ladyt ameddig veszek?
- Persze – vette el tőlem a pórázt.
- Kérsz te is? – kérdeztem, míg beálltam a sorba, ők pedig félre álltak. Niall bólintott, én pedig a nyakamat nyújtogatva próbáltam meglátni milyen ízűek vannak még. – Milyen ízű fagyival kéred? – fordultam Niall felé.
- Epressel.
- Oksi.
Kértem egyet Niallnek epres fagyival, míg én egy vaníliásat vettem, aztán a két tányérral elindultunk egy asztalt keresni.
- Tessék, itt a pénz – kezdett kutakodni a zsebében, míg én csak megforgattam a szemeimet és megráztam a fejem.
- Jaj Niall, hagyd már. Te meghívtál vacsizni, én állom a desszertet. Tessék – nyújtottam át a tányérját.
- Hát jó – egyezett bele mosolyogva, aztán mindketten enni kezdtük az édességet. Ladynek is adtam egy kis
szelet gofrit, hiszen olyan édes kiskutya szemekkel nézett minket, hogy nem bírtam megállni, hogy őt kihagyjam a jóból.
- Szerintem utána mehetnénk vissza a kocsihoz. Már negyed tíz van, és holnap korán kell kelnem – nyögtem fel, miközben hátradőltem a fonott székben.
- Rendben. Holnap lesz a Michael Kors fotoshooting igaz?
- Igen – bólintottam mosolyogva. Tetszett, hogy megjegyezte milyen fotózásom lesz holnap. Fogalmam sincs miért. Csak édesnek találtam.
- Én holnapra lebeszéltem egy találkát Louisval meg Freddievel – tájékoztatott.
- Oké. Hányra?
- Délután négyre. Délelőtt szerintem bemegyek a stúdióba és tovább pofozgatom a dalaimat. Te mikor végzel?
- Szerintem én is olyan négy körül, de nem tudom biztosra megmondani. Majd üzenek, jó?
- Oké, de ha négykor végzel, akkor mehetnénk együtt Louisékhoz.
- Azt hittem, hogy pasis délutánt terveztetek.
- Nem igazán, vagyis Danielle is biztos benéz majd, szóval…
- Oké, akkor majd üzenek, hogy hány körül végzek pontosan. Elviszed a kocsimat?
- Hát…
- Elviheted nyugodtan, majd én felhívom Briant. És akkor értem jössz, mikor végzek?
- Rendben – bólintott mosolyogva.
Miután megettük az édességet elindultunk vissza a kocsi felé, a három gombóc fagyitól kicsit fázni is kezdtem. Lady is lefáradt és az ülésen feküdve hátul, fejét Niall combján pihentetve feküdt végig, amíg haza nem értünk. Otthon feltöltöttem a tálját friss vízzel és ennivalóval, aztán a használt ruhákat, amik a bőröndömben lapultak bedobtam a mosógépbe, minden mást pedig hagytam a bőröndben, hiszen ezek a ruháim a new yorki szekrényemből vannak, és ha itt bepakolom őket, akkor ott majd tuti hiányolni fogom a ruhadarabokat. Miután elindítottam egy mosást a gardróbomba mentem és rendet raktam, míg Niall letusolt a fürdőszobában. Eléggé zavarba jöttem, mikor egy a derekára kötött törülközőben jött ki. A szemeimet alig tudtam levenni nedves felsőtestéről, pedig az arcom erősen égett. Felém villantott egy édes, mégis elképesztően dögös mosolyt, aztán a bőröndjében kezdett kutakodni, én pedig legszívesebben elbújtam volna a takaróm alatt és onnan kukucskáltam volna ki rá. Hátulról is olyan szexi volt, széles háta, izmos válla és kezei teljesen levettek a lábamról. Az alsó ajkamba harapva figyeltem amint felegyenesedik aztán magabiztos és lassú léptekkel visszamegy a fürdőbe, miközben azon kaptam magam, hogy azon gondolkozom, bárcsak előttem vette volna fel az alsóját. Megráztam a fejemet, aztán gyorsan visszamentem a gardróbomba, majd behúztam az ajtót is. Lekapkodtam magamról a ruhákat, miközben a szívem még mindig hevesen dübögött a mellkasom ellen. Ha Niall szexizik, én miért ne tehetném? Meztelen testemre kaptam egy selyem köntöst, aztán kivettem egy fehérnemű szettet és a lila-szürke csipkés bugyit meg egy fehér trikót felkapva kiindultam a szobába. Niall is ekkor lépett ki a fürdőből, és egyszerre léptünk mindketten ugyanarra az irányba, mikor kiakartuk kerülni egymást. Elnevette magát, miközben tekintetét gyorsan végig futatta rajtam, aztán aranyosan mosolyogva félre állt, én pedig pironkodva berontottam a fürdőbe. Nem igazán gondoltam én át ezt a szexizést. Valószínűleg most teljesen lejárattam magam előtte.

Megmosakodtam, utána kimostam a fogaimat és bekentem magam testápolóval. A hajamat leengedtem a kontyból, amibe felfogtam mikor fürödtem, aztán lehúzva a trikót a hasamon kimentem a fürdőből. Niall kényelmesen befészkelte magát az ágyamba Ladyvel, amin csak elnevettem magam és miután pakolásztam még egy kicsit a szobában és elhúztam a nagy függönyöket, befeküdtem melléjük az ágyba.
- Magától jött fel? – kérdeztem Niallt, aki felvezette az arcomra a tekintetét és mosolyogva bólintott. – Na, mi az Lady, nem tetszik neked odalent? – fogtam le a kezemmel a száját, mire rögtön mozgolódni kezdett és forgolódva átcsúszott közém és Niall közé. Átöleltem a kiskutyám nyakát, és elhalmoztam puszikkal, miközben ő csak tűrte a szeretet megnyilvánulásomat. – Látom én is hiányoztam neked – emeltem fel a fejem mondatomat Ladynek célozva, aki csak feküdt és a tévét nézte, Niall pedig elnevette magát és megpaskolta Lady lábát.

Végül örültem, amiért Lady feljött Niallhez míg fürödtem, mert fogalmam sincs mi lett volna, ha a kiskutyám nem zavar meg minket. Azt biztos, hogy elképesztően zavarban lettem volna, ugyanakkor talán nem bírtam volna magammal és rávetettem volna magam Niallre, aki egyébként csak egy alsóban feküdt az ágyamban. Próbáltam elhessegetni a nem helyénvaló gondolataimat, miközben fejemet leraktam a párnára és a takarómat pedig felhúztam a lábaim közé, de úgy hogy Niallnek is hagyjak belőle. Ő kikapcsolta a tévét, aztán leoltotta a kis lámpát az éjjeliszekrényemen, majd éreztem amint közelebb csusszant hozzám. Lábát átvetette az enyéimen, kezét csupasz derekamra csúsztatta, amivel még nehezebbé tette azt, hogy ne a meztelen felsőtestére gondoljak, ami a hátamnak nyomódott. Keze közvetlen a bugyim kezdete felett a csupasz hasamon pihent, míg arcát a nyakamba fúrta, aztán egy puszit nyomott oda. Elmosolyodtam aztán a kezemet az övébe csúsztattam, ami a hasamnál volt, ő pedig összekulcsolta az ujjainkat. Több, mint jól éreztem magam az ölelésében, a mosolyt nem tudtam letörölni az arcomról. Valószínűleg azzal odafagyva ringatott el az édes álom. 

4 megjegyzés:

  1. 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍szuper rész lett, olyan edesek :) xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett és, hogy kommenteltél!:) Xx♥

      Törlés
  2. Awww❤❤❤❤
    Annyira cukik együtt imádom a párosukat! Remélem mér sokáig együtt lesznek! ❤❤❤❤❤❤ ÉS hamarosan egy- s más is lesz köztük! ❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök neki, hogy szereted Nalmert.:3 Lassan de biztosan alakulnak a dolgok, ne aggódj. ;) Xx♥

      Törlés