2017. július 8., szombat

40 - Soha többé

Halihalloo,
okayy dirty nalmer is backkk! :3 Ezzel elárultam a részt, but egye fene. Remélem tetszeni fog!^^ Jó olvasást! Xx♥



PALMER TONKIN


Az egész testemet megkönnyebbülés járta át, amikor végre átölelhettem Niallt. Karjait szorosan fonta körém, szinte elnyelt, de egyáltalán nem bántam. Férfias illata elkábított, meleg teste mely az enyémhez nyomódott pedig elgyengített. Arcomon egy lusta mosoly terült el, míg fejemet elrejtettem a nyakában és kiélveztem a pillanatot, a karjaiban.
- Palmer, jól vagy? – kérdezte halkan, éreztem amint száját a fejemre nyomta, aztán eltolt magától és aggódó tekintettel nézett végig rajtam. – Hogy van az ujjad, nagyon fáj? – emelte fel a kezem, én pedig egy mosollyal az arcomon megráztam a fejemet.
- Jelenleg nem – ráztam meg a fejem. – Nem régen vettem be egy gyógyszert.
- Annyira sajnálom. Nem lett volna szabad ennek megtörténnie. Veled kellett volna mennem – húzott magához, míg ajkait a homlokom ellen nyomta, én pedig lehunytam a szemeimet, és kezeimmel megmarkoltam a kabátját.
- Fejezd ezt be Niall, nem tehetsz róla, ahogy Brian sem és senki más sem. És ne hajtogasd, hogy velem kellett volna jönnöd. Mi lesz ezután, mindenhova elkísérsz majd, vagy mi? Te is tudod, hogy nem teheted, egyrészt Holly miatt, másrészt, pedig ha újra összeáll a banda, nem fogsz tudni csak úgy lelépni velem Mexikóba, vagy Párizsba.
- Tudom, tudom. Csak annyira hülyén érzem magam. Nem voltam ott, hogy megvédjelek. És megőrülök, ha arra gondolok, hogy bármi történhetett volna veled – döntötte a homlokát ő is az enyémnek, én pedig elmosolyodtam és kinyitottam a szemeim.
- De nem történt, szóval ilyeneken ne is gondolkozz. Mehetnénk, kérlek? Éhes vagyok, és szívesen dőlnék már le a kanapéra Ladyvel – sóhajtottam.
- Persze, menjünk – mosolyodott el, majd a száját újra a homlokomra nyomta, aztán elengedett és a kezét az ép kezembe csúsztatta, majd összekulcsolta ujjainkat. Kezet fogott Briannel, aztán elindultunk kifelé a repülőtérről. Az sem tűnt fel, hogy egy nagydarab férfi egész végig követett minket hátulról, csak mikor Niall hozzá lépett, miután beültetett a kocsiba és kezet fogott vele.
- Ki volt az? – fordítottam a fejemet felé, amint beült a kocsiba.
- Egy biztonsági őr. Mostantól velünk lesz, akárhova is megyünk.
- Niall – sóhajtottam fel, míg a fejemet elfordítottam tőle és lehunytam a szemeimet. – Erre semmi szükség, velünk van Brian.
- Brian a sofőröd, és nem a biztonsági őröd.
- Jó, de megvéd, ha úgy adja.
- Nem érdekel Palmer, nem engedhetem meg, hogy még egyszer ilyen helyzetbe kerülj.
- Túl aggódod az egészet.
- Nem te izgultad halálra magad, hogy mi lehet velem, miközben egy rohadt óceán választott el minket egymástól – mondta felhevülten, hallottam a hangján, hogy még mindig mennyire bosszantotta az egész. Bárcsak eltudnám felejttetni vele!

Ráhagytam a dolgot, és inkább nem mondtam semmit, hiszen úgyis csak az ő igazát hajtotta volna. Idegesített, amiért Briannel még mindig ezen a témán lovagoltak, de nem szóltam semmit, inkább csendben pihentem és alig vártam, hogy megérkezzünk. Otthon aztán Lady ugatva és ugrálva fogadott, én pedig az arcomon egy hatalmas vigyorral guggoltam le hozzá, aztán öleltem át kiskutyámat. Mindig annyira örült nekem és ez egy olyan jó érzés volt, amit nem tudtam megmagyarázni. Ledobtam magamról a kabátot és a cipőimet is valahogy csak lerúgtam magamról, majd rögtön a nappaliba indultam a bőröndömet az előszobában hagyva. Hanyatt vágódtam a kanapén és széttártam a karjaim, Lady pedig rögtön ugrott is fel utánam. Egy díszpárnát húztam a fejem alá, közben pedig az orromat kuncogva a szőrébe fúrtam és tovább gyömöszöltem szegény állatot. Örültem neki, amiért nem ugrott fel és ment is el tőlem, hanem neki is kedve volt velem összebújni. Tekintetem Niallre tévedt, aki a tévé előtt állt és minket nézett egy mosollyal az arcán. A szívem rögtön megesett rajta, bármennyire is ment az agyamra a biztonsági őrrel és a tegnap történtekkel, örültem, amiért újra itthon voltam vele és a kiskutyánkkal és úgy éreztem, egy percet sem bírok tovább az érintése nélkül.
- Gyere ide – tártam szét a karjaimat, ő pedig el is indult felénk. Lady egy szó nélkül állt fel és kuporodott a lábaimhoz, mintha csak tudta volna, hogy át kell adnia a helyét Niallnek. Kezeimet rögtön a hátára csúsztattam és lehúztam magamhoz, ő pedig rám is nehezedett. Alkarján megtámaszkodott a fejem mellett és úgy nézett le rám, gyönyörű szép kék szemeivel. – Mi az? – hangom nem volt több egy suttogásnál.
- Tudom, hogy nem tetszik a biztonsági őr ötlete, de értsd meg, hogy muszáj voltam intézkedni. Nem tudod, mennyire aggódtam érted itt ma. Soha többet nem akarom azt az érzést érezni – simította a kezét az arcomra, hüvelykujjával a szemem alatt kezdett cirógatni, én pedig kellemes érintése miatt lehunytam a szemeimet.
- Jól van, megértem – motyogtam. – De ne beszéljünk többet erről, kérlek – húztam le a fejét még jobban magamhoz, aztán kicsit megemelkedtem, hogy az ajkainkat végre összekapcsolhassuk. Egy jóleső sóhaj csúszott ki a számon, mikor befedte az övével az enyémet, cirógatásával libabőrt küldött végig a testemen. Nyelve lassan és óvatosan szántott végig az alsó ajkamon, mire a szám rögtön elnyílt ezzel elmélyítve a csókunkat. Kezeimmel szorítottam magamhoz, mintha az életem múlna rajta, közben pedig próbáltam befogadni mind azt a szenvedélyt, amivel csókolt. Minden kis apró mozdulatából sugárzott a szerelem, birtokolta a testemet és a szívemet egyaránt. Hozzá tartoztam, ő pedig hozzám. – Annyira szeretlek – szakadt ki belőlem, amint elhúzódott tőlem, újra a szája után kaptam, ezúttal viszont csak rövid csókokat váltottunk.
- Én is nagyon szeretlek Palmer – lehelte a számba, és újra csókba hívott. Éreztem amint a csípője nekem feszült, a vágy egyszeriben elöntötte a testem és ez mozdulataimban is megmutatkozott. Kezeimet a nyakára csúsztattam, majd be a csupasz vállára és mellkasára a felsője alatt, miközben elváltam tőle és a számat rögtön az arcára nyomtam, majd egyre haladtam lentebb csókjaimmal a nyaka felé. Felsóhajtott, egyik kezét lecsúsztatta a csípőmre és megszorította azt, míg a másikkal még mindig az arcomat fogta közre és cirógatott ujjaival. – Azt hittem éhes vagy - sóhajtotta.
- Igen. Rád – mormogtam a bőrébe, közben pedig továbbra is nedves csókokkal hintettem be a nyakát. Nyelvemet a bőre elenne nyomtam, mire éreztem, hogy egész testében megremegett. Imádtam a reakciót, amit kiváltok belőle és úgy éreztem, nem kaphatok belőle eleget. Egy nyögés szaladt ki a száján, mikor megajándékoztam a nyakán egy szerelem harapással. Elmosolyodtam, amint végig simítottam az ujjammal a helyén, végül felemeltem a kezeimet és lecsúsztattam a hátán, majd megragadtam felsője alját és elkezdtem felfelé húzni. Levette magáról és elhajította valamerre, míg én a kezeimet a meztelen felsőtestén jártattam és próbáltam beinni a látványt. Nem hiszem, hogy tisztában volt vele, mennyire szexinek találtam és ezzel csak az volt a baj, hogy körülírni sem tudtam. Egyszerűen csak tökéletes volt, mindenhogyan, minden apró hibájával és tettével. Szerettem őt, napról napra egyre jobban és az érzés ahelyett, hogy megfélemlített volna, megnyugvást nyújtott. Nem gondoltam volna, hogy lehet valakit ennyire szeretni, pedig nyilvánvalóan képes vagyok rá. Mert itt van ő, az életembe lépett egy véletlen során, aztán fenekestül felfordította azt. Mocskos kis titkok derültek ki, közös és kemény múltak lettek felfedezve, mindezt mégis ketten átvészeltük és most jobban szeretem őt, mint bárki mást az életemben.
- Palmer – sóhajtotta, ujjait a bőrömbe vájta, de nem fájt, sokkal inkább izgató volt az egész.
- Szükségem van rád, Niall – suttogtam és újra megcsókoltam, miközben átöleltem a kezeimmel a nyakát. Megemelkedett, és húzott magával engem is. Kezeit szorosan a derekam köré fonta, miközben felemelt, a száját pedig egy percre sem szakította el az enyémtől. Lábaimat gyorsan a dereka köré fontam, mire ágyéka pontosan a tökéletes helyre simult, és ettől még a levegő is bent rekedt a tüdőmben. Hevesen csókolóztunk, miközben ő bevitt a hálószobánkba, lábával behajtotta az ajtót, ami talán szerencsés volt, hiszen ezúttal Lady is velünk volt és nem igazán akartam, hogy megkukkoljon minket. Mindenesetre jól ott hagytuk szegényként. Niall gyengéden lefektetett az ágyra, én pedig még jobban húztam magamra és nem engedtem neki, hogy elváljon tőlem. A számba morgott, mikor felemeltem a csípőmet és az övé ellen ringattam, az arcomon egy elégedett vigyor terült el, és emiatt elhúzódott tőlem. Kezeimmel elengedtem a haját, aztán sebesen lecsúsztattam kettőnk közé, hogy kitudjam kapcsolni a farmerjárt. Férfiassága szemmel láthatólag dudorodott az anyag alatt, ami még jobban elérte, hogy kívánjam őt. Gyorsan kapcsoltam ki a gombot és toltam le a sliccét, míg ő a hevességemtől talán megbénulva lihegett a nyakamba és néha nyomott oda egy puszit. Felhúztam a lábaimat, hogy letudjam az övéiről tolni az anyagot, végül gondoltam egyet és megemelkedtem, őt pedig elkezdtem lefelé nyomni. Egy ideig ellenállt nekem, mire elkuncogtam magam és erősebben nyomtam az ágy felé. Megadta magát és egy puffanással végezte a matracon, míg én átvetettem a lábamat felette és ráültem a csípőjére. Felnéztem rá, arcomon egy győztes vigyor éktelenkedett, ami miatt Niall csak elnevette magát és megrázta a fejét. Lentebb csúsztam a lábain, végül azok közé térdeltem, hogy letudjam húzni róla a nadrágját. Élveztem, hogy vetkőztethetem őt, a hirtelen jött bátorság mely eddig nem igen mutatkozott meg motivált arra, hogy csak folytassam azt, amit elkezdtem. Amint lekerült róla a nadrág és a zoknija is, kezemet már vissza is csúsztattam a hasára, pontosabban az alsó nadrágja korcára. Beleakasztottam az ujjaimat, miközben közelebb mentem hozzá, aztán lehajoltam a szájához és a számat az övéjére nyomtam, de csak pár pillanat erejéig. Leheletünk keveredett egymáséval, pár centiméter volt a szánk között. Szemeimmel az arcát figyeltem, miközben bentebb toltam az ujjaimat az alsójába. Karcolták férfiasságát, de a lényeg az volt, hogy egy kicsit szórakozzak vele. Megfogtam az anyagot, aztán egy határozott mozdulattal lehúztam róla. Újfent lentebb csúsztam rajta, hogy az alsó is lentebb kerüljön róla, végül eldobtam, mikor teljesen lehúztam az rajta. Szemeimet végigjártattam a testén, nem is egyszer, a vágy pedig sajgón lüktetett végig a saját testemen. Annyira szexi volt, azt se tudtam mit csináljak először. Vágytam az érintéseire, de örömöt akartam neki okozni, arról nem beszélve mennyire akartam őt. Mindenhogyan.
- Palmer – sóhajtotta a nevem, a kezét kinyújtotta felém, mire leereszkedtem hozzá és a számat az övére nyomtam. Körmeimet végig húztam a hasán, mire a teste megremegett, végül tenyeremet a nemi szőrzetére csúsztattam, majd tovább a férfiasságára. Rásimítottam a kezemet teljesen, majd ujjaimat köré fontam, mire Niall felnyögött és ujjait újra a csípőmbe vájta. Egyszeriben olyan rossznak és mocskosnak éreztem magam, de rohadtul élveztem ezt a szerepet. Megcsókoltam őt, miközben a kezemet lassan mozgattam fel és le büszkeségén, végül elválltam tőle és elhúztam a kezeimet is, majd felültem a csípőjén. Kábán pislogva és elnyílt ajkakkal nézett rám, én viszont csak lehúztam minden ruhát magamról. Felálltam az ágyon, közben végig tartottam a szemkontaktust Niallel, és míg ő lihegve és elsötétült tekintettel figyelt engem, addig én kigomboltam a farmeromat és a fenekemet riszálva toltam le magamról azt. Lehúztam a lábaimról, aztán a többi ruha mellé hajítottam a földre és visszaültem fehérneműben Niallre. Erekciója combjaim közé szorult, egy nyögés szaladt ki a számon, amint megmozdítottam a csípőmet és ringatóztam egyet rajta. Újra a kezeim közé vettem, majd lentebb hajoltam és a hajamat a bal vállamra dobtam, míg elhasaltam az ágy végében. Megnyaltam az alsó ajkamat, miközben végig simítottam a kezemet a férfiasságán, végül mielőtt Niall egy hangot is kipréselhetett volna magából, lehajoltam és a számba vettem az elejét. Nyögés keveredett morgással, nevemet akadozva és remegő hangon mondta ki. Lehunytam a szemeimet és hagytam neki egy kis időt, vagy leginkább magamnak, fogalmam sem volt, hogyan fogjak hozzá, a mozdulatok, amiket tettem csak úgy jöttek maguktól. Kezemet ugyanúgy úgy tartottam, miközben lentebb hajoltam, hogy még többet csúsztathassak a számba. Niall száját egy öblös nyögés hagyta el, kezei lecsúsztak a hajamba és megmarkolta a tincseket. Rohadtul tetszett ez a rosszkislány szerep, amivel elcsábítottam és percek alatt levettem a lábáról. A teste ki volt szolgáltatva nekem, elgyengült a tetteimtől és mindezek felett élvezte, amit csináltam. Én is nagyon élveztem az egészet, ezért nyalogatni kezdtem, mintha legalábbis egy nyalóka lenne a számban. Niall teste újra meg újra megremegett, mikor körbe nyaltam a férfiasságát, aztán rászívtam és még többet kaptam be belőle. Nem tudtam betelni vele, sós elő váladékát éreztem a nyelvemen és ez még jobban beindított, már ha az még lehetséges volt. Újra felnyögött, csípője megmozdult, ami miatt egy kicsit megijedtem és öklendezni kezdtem, végül kezeimmel visszanyomtam az ágyra. Hátrébb húzódtam, úgy hogy csak az eleje legyen a számban, egy ideig makkjával szórakoztam, mikor a hajamba túrt, aztán félretolta a tincseket az arcomból. Felpillantottam rá, mikor megint mélyebben a számba fogadtam, a tekintete fogva tartott és nem bírtam megszakítani a szemkontaktust. A szája tátva volt, folyamatosan morgott, vagy nyögött és ez vigyorgásra késztetett. Kihúztam a farkát a számból, és óvatosan közre fogtam azt, míg felpillantottam rá. Nyelvemet a nemi szőrzete közé nyomtam és mindenhol nedves csókokat hagytam a testén, ahogy egyre közelítettem felfelé rajta. Itt-ott néha bele is haraptam a bőrébe, végül felhúzott magához és a száját az enyém ellen nyomta. Az alsó ajkába haraptam, majd még erősebben nyomtam az ajkaimat az övéinek, közben férfiassága a középsőmnek nyomódott, amit még a fehér tanga védett, ami rajtam volt. Kezeit végig csúsztatta a hátamon, kikapcsolta a melltartómat, majd tovább csúsztatta a gerincem mentén a derekamra és végül a fenekemre. Morogva rámarkolt, mire felnyögtem és vigyorogva váltam el tőle. Kihúztam a melltartót kettőnk közül, mire felhevült melleim a mellkasának nyomódtak és ettől fájdalmasan nyilallott a nőiességembe. Niall újra a fenekemre markolt, míg megmozdította a csípőmet rajta. Másik kezét visszacsúsztatta a hátamon, aztán kettőnk közé vezette és rámarkolt a bal mellemre, én pedig közben durván megcsókoltam. A szájába nyögtem, hiszen egyre csak mozgatta a fenekem az erekcióján, közben pedig a mellemet is kényeztette. Hirtelen emelkedett meg és másodpercek alatt újra alatta találtam magamat. Lehajolt a szájával a jobb mellemhez, rákapott és szívni kezdte, míg én kiengedtem a hangomat és kéjes nyögésekkel adtam tudtára, hogy nagyon is tetszett, amit csinált. Éreztem, hogy ő sem viselkedett már gyengéden, és ez rohadtul beindított. Mielőtt megkérhettem volna, hogy csináljon valamit, a keze már csúszott is a nőiességemre. Rásimította a tenyerét és izgatni kezdett az ujjaival, míg én egy folytában a nyögtem és emelgettem a csípőmet, hogy még többet kapjak az érintéséből. Ő morogva szívta a melleimet, egy-két lila foltot is hagyott rajtuk, amik már fájtak, de a fájdalom is élvezetté alakult át. Végül felemelkedett, és a kezét is elhúzta a középsőmtől, majd megragadta a derekam és lerántotta rólam a tangát. Pihegve és kipirult arccal néztem rá, ujjaimmal még mindig a lepedőt szorítottam és vártam következő tettét. Felhúzta a lábaimat, hogy a talpaimon legyenek, majd közé feküdt és lentebb csúszott rajtam. Nedves csókokkal és harapásokkal látta el a medencecsontomat, és őrjítően lassan haladt nyelvével a középső pontom felé. Felkönyököltem és lihegve figyeltem, ahogyan közeledett lüktető nőiességem felé, a fejem hátra esett a vállaim között, míg a számból egy kéjes nyögés csúszott ki, mikor a nyelvét a forróságom középső pontja ellen nyomta.
- Niall – nyüszítettem a nevét, az egyik kezemet a fejére csúsztattam és megmarkoltam a haját, közben pedig még jobban a nőiességem felé nyomtam a fejét, míg a másikkal a lepedőt markoltam. Csillagokat láttam a gyönyörtől, a szemeim újra meg újra hátrafordultak a koponyámban, a számat pedig egy percre sem tudtam befogni a nyögések folyamatosan kikívánkoztak belőlem. Niall intenzíven és gyorsan nyalt, néha rászívott a csiklómra és rá is fújt egy párszor. A nyögéseim kiáltásokká alakultak át, az orgazmus erősen és gyorsan tört rám. Niall egy percre sem hagyta abba a munkálkodását és emiatt kétszer mentem el. A testem megállás nélkül remegett, a hasamban kezdett feloldódni a görcs, a fejemet pedig ide-oda mozgattam a párnán, míg nyöszörögve élveztem Niall lelassult nyelvcsapásait. Morogva tisztára nyalt, az ujjait ott hagyta, miközben feljött hozzám és megcsókolt. Újabb nyöszörgés csúszott ki a számon, amint megéreztem saját ízemet az ő száján, nem akartam elhinni milyen csodákat művelt velem, a nyelvével. Kezeimet erőtlenül a nyaka köré fontam és átöleltem őt, miközben ajkaink cuppogtak és ujjaival még mindig simogatott. Ledermedtem alatta, mikor meghallottam a csengő hangját, nagy szemekkel néztem rá, amint elhúzódott tőlem és az alsó ajkamba harapva próbáltam kitalálni, ki lehet az. Az idő még csak hat-fél hét felé mozoghatott, úgy hogy olyan késő nem volt, de tényleg ötletem sem volt, ki lehetett az ajtó mögött.
- Ki az? – kérdeztem suttogva.
- Fogalmam sincs – lehelte vissza, kezét elhúzta a nőiességemtől, mire akaratlanul egy nyöszörgés csúszott ki a számon. – Sajnálom baby, de ne aggódj, még korántsem végeztem veled – suttogta, míg a másik kezét az arcomra csúsztatta, majd egy lágy csókot nyomott megduzzadt ajkaimra. Felemelkedett rólam, tekintetem rögtön vastag férfiasságára ugrott és az jutott eszembe, hogy ő még csak el sem élvezhetett normálisan. Bárki is lehetett az, gyorsan le kellett pattintanunk, hiszen még mindig kínzóan vágytam rá és arra, hogy kitöltsön engem, miközben erős lökéseivel az orgazmus felé sodor újra és újra.

2 megjegyzés:

  1. Wow... Aztarohadt... ❤❤❤

    Nem igazán tudom mit mondjak, egyszerűen csak a hatása alá kerültem! ❤❤

    Nagyon imádom! Kíváncsi vagyok ki áll az ajtóban, de remélem mihamarabb folytaták, amit abbahagytak! ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, bíztam bennne, hogy így lesz majd! ;) Xx♥

      Törlés